• Расонскі раённы выканаўчы камітэт Расонскі раённы выканаўчы камітэт
  • Расоншчына турыстычная Расоншчына турыстычная
  •  г.п. Расоны з вышыні птушынага палёту  г.п. Расоны з вышыні птушынага палёту
  • Сядзібны дом пана Гласкі Сядзібны дом пана Гласкі
  • Дом культурыДом культуры
Галоўная -  Электронны зварот

Электронны зварот

Для фізічных асоб Для юрыдычных асоб

Расонскі раённы выканаўчы камітэт
Адрас: 211471, г.п. Расоны, вул. Савецкая, 4
тэл .: 8 (02159) 5-12-67
электронная пошта: isp@rossony.vitebsk-region.gov.by

Вышэйстаячым органам для Расонскага раённага выканаўчага камітэта з'яўляецца Віцебскі абласны выканаўчы камітэт
Адрас: вул.Гогаля, 6, 210010, г. Віцебск.
Рэжым працы: 8.00-13.00, 14.00-17.00 (акрамя суботы, нядзелі).

Тэлефон: (+ 375-212) 42-57-57
Факс: (+ 375-212) 42-57-81

Сайт: http://www.vitebsk-region.gov.by/ru/
e-mail: vitoblisp@vitebsk.by

Электронны зварот падаецца шляхам размяшчэння яго ў спецыяльнай рубрыцы "Электронны зварот" на афіцыйным сайце Расонскага раённага выканаўчага камітэта або на электронны адрас пошты Расонскага раённага выканаўчага камітэта.

Электронныя звароты, якія паступілі ў Расонскі раённы выканаўчы камітэт падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў.

Электронныя звароты павінны адпавядаць наступным патрабаванням:
- выкладацца на беларускай або рускай мове;
- звароты грамадзян павінны змяшчаць:
найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
выклад сутнасці звароту;
адрас электроннай пошты заяўніка.
- звароты юрыдычных асоб павінны ўтрымліваць:
найменне і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
выклад сутнасці звароту;
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
адрас электроннай пошты заяўніка.

Тэкст звароту павінен паддавацца прачытанню. Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) пацвярджаюць гэтую інфармацыю дакументаў.

Да электронных зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Да электроннага звароту могуць быць прымацаваныя дадатковыя дакументы і (або) звесткі (дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, дакументы аб выніках папярэдняга разгляду зваротаў і іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для вырашэння пытанняў, выкладзеных у звароце).

Дапушчальнымі фарматамі прымацаваных дакументаў і (або) звестак, названых у абзацы чацвёртым часткi першай гэтага пункта, у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканов) з'яўляюцца Portable Document Format / A (PDF / A), Office Open XML (DOCX) , двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image File Format (TIFF), Joint Photograph Experts Group (JPEG), Joint Photograph Group (JPG).

Зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:
звароты не адпавядаюць вышэйпералічаным патрабаванням;
звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
звароты ўтрымліваюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрымальніка, не датычацца якасці вырабляемых (рэалізуемых) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг;
прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку ўнесены ў Кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.
Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці.
Адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы альбо накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Абскарджанне адказаў на звароты
Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.
Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.
Адказ на скаргу ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны ў суд, калі пры разглядзе гэтай скаргі прынята новае рашэнне, якое адносіцца да кампетэнцыі адпаведнай вышэйстаячай арганізацыі.

Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці арганізацыі, якая не мае вышэйстаячай арганізацыі, а таксама індывідуальнага прадпрымальніка могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

У выпадку, калі якія паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў маюць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі або асобы, ўпаўнаважанага ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам.

ПАРАДАК РАЗГЛЯДУ ЗВАРОТАЎ
Пісьмовыя звароты і папяровыя копіі электронных зваротаў не пазней чым у наступны за днём рэгістрацыі працоўны дзень перадаюцца спецыялістамі сектара па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб (далей - сектар) для дакладу старшыні, першаму намесніку і намеснікам старшыні райвыканкама, кіраўніку спраў райвыканкама.

Рашэнне аб накіраванні зваротаў, якія змяшчаюць інфармацыю аб падрыхтоўцы, якое здзяйсняецца ці здзейсненае, або іншым правапарушэнні, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы прымае кіраўніцтва райвыканкама. Па пісьмовай, электронным звароту кіраўніцтвам райвыканкама прымаецца адно з наступных рашэнняў:
- аб разглядзе звароту па сутнасці ў райвыканкаме;
- аб накіраванні звароту на разгляд у дзяржаўныя органы, арганізацыі ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй;
- аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці;
- аб спыненні разгляду звароту па сутнасці ў выпадку адклікання заяўнікам звароту;
- аб прыняцці звароту да ведама.

Пісьмовыя звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней за пяць працоўных дзён вяртаюцца заяўнікам з тлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

Пісьмовыя звароты ў арыгінале (копіі), электронныя звароты або іх папяровыя копіі з рэзалюцыямі кіраўніцтва райвыканкама накіроўваюцца ў структурныя падраздзяленні райвыканкама, дзяржаўныя органы, арганізацыі. Копіі такіх зваротаў застаюцца ў сектары.

Апавяшчэнне заяўнікам аб накіраванні зваротаў на разгляд у iншы дзяржаўны орган, арганізацыю накіроўваецца ў выглядзе ліста.
Рашэнне аб пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці прымаецца кіраўніцтвам райвыканкама на падставе заключэнняў, падрыхтаваных структурнымі падраздзяленнямі райвыканкама ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй.

Апавяшчэнне заяўніка аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці падпісваецца службовай асобай, якія прынялі адпаведнае рашэнне, або ўпаўнаважаным iм службовай асобай.

У выпадку атрымання пісьмовай заявы аб адклiканнi заяўнікам звароту рашэнне аб спыненні разгляду прымаецца кіраўніцтвам райвыканкама. Заяўніку вяртаюцца арыгіналы дакументаў, прыкладзеных да звароту.
Рашэнне аб тым, што ананімны зварот не падлягае разгляду, прымаецца кіраўніцтвам райвыканкама.

Звароты разглядаюцца ў тэрміны, устаноўленыя артыкулам 17 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (далей - Закон).
Кіраўніцтвам райвыканкама можа ўсталёўвацца скарочаны тэрмін разгляду звароту.
Пісьмовыя паведамленні накіроўваюцца заяўнікам у тэрміны, устаноўленыя ў артыкулах 10,15 і 17 Закона.
Кантрольны тэрмін разгляду звароту - 15 дзён. Кіраўніцтвам райвыканкаму можа быць вызначаны іншы кантрольны тэрмін разгляду зваротаў.

Апавяшчэнне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг) за подпісам кіраўніка або ўпаўнаважанага iм службовай асобы не пазней за пяць дзён з дня прыняцця рашэння аб прадаўжэнні тэрміну разгляду звароту накіроўваецца заяўніку.

Калектыўныя звароты трыццаці і больш заяўнікаў па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю райвыканкама, разглядаюцца з выездам на месца, калі іншае не вынікае з гэтых зваротаў.

Пры разглядзе паўторнага звароту выканаўцы абавязаны ўсталяваць яго прычыны і ў выпадку, калі яны выкліканы парушэннем устаноўленага парадку разгляду папярэдняга звароту, прыняць неабходныя меры па аднаўленні парушаных правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўніка.
Паўторныя звароты, у тым ліку унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў райвыканкама, прызнаюцца неабгрунтаванымі, рашэння аб спыненні з заяўнікам перапіскі і пакідання звароту без разгляду па сутнасці прымаюцца кіраўніцтвам райвыканкама на падставе заключэнняў, падрыхтаваных (падпісаных) кіраўніком структурнага падраздзялення, адказнага за разгляд папярэдняга звароту

Рашэнне аб спыненні з заяўнікам перапіскі і пакіданні звароту без разгляду па сутнасці прымаецца кіраўніцтвам райвыканкама.
Заяўніку пісьмова паведамляецца, што яго паўторны зварот неабгрунтавана і перапіска з ім па гэтым пытанні спыняецца.
Датай адказу заяўніку з'яўляецца дата яго падпісання.

Пісьмовыя адказы (паведамлення) на пісьмовыя, электронныя звароты, падпісаныя кіраўніцтвам райвыканкама, накіроўваюцца заяўнікам спецыялістамі сектара па часопісе выходнай карэспандэнцыі простым паштовым адпраўленнем або ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты заяўніка ў дзень падпісання альбо ў першы наступны за ім рабочы дзень.

Кантроль за разглядам зваротаў завяршаецца, калі ўсе пастаўленыя ў іх пытанні разгледжаныя, прынятыя неабходныя меры і заяўнікам дадзены адказы ў пісьмовай, вуснай або электроннай форме, а таксама накіраваны паведамлення ў парадку, устаноўленым у артыкулах 10,15 і 21 Закона.
Рашэнне аб зняцці з кантролю зваротаў, якія паступілі ў райвыканкам, прымаюцца кіраўніцтвам райвыканкама.

На кожным звароце пасля канчатковага разгляду пастаўленых у ім пытанняў прастаўляецца адзнака аб выкананні і накіраванні яго ў справу, паказваецца дата, асабістая подпіс службовай асобы, якая прыняла гэтае рашэнне.

У выпадку адклікання заяўнікам свайго звароту адзнака аб выкананні і накіраванні яго ў справу прастаўляецца на яго заяве аб адклiканнi свайго звароту, пададзеным у пісьмовай або электроннай форме.

Пасля разгляду пытанняў, выкладзеных у кнізе заўваг і прапаноў райвыканкама, на копіі адказу (паведамлення) заяўніку, што застаецца ў справаводстве райвыканкама, прастаўляецца адзнака аб выкананні і накіраванні яе ў справу.