Режим работы
Рэжым работы
  • пн
  • вт
  • ср
  • чт
  • пт
  • сб
  • вс
8:00-13:0014:00-17:00

Прыём зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб c 8.00

Дзяржаўная адрасная сацыяльная дапамога

Рашэннем Расонскага райвыканкама ад 05.06.2020 №316 паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў зацікаўленых асоб і (або) выдачы адміністрацыйных рашэнняў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур пункта 2.33 пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаных Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 №200, "прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе":

- штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог (пп.2.33.1);

- сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў (пп.2.33.2);

- забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця (пп.2.33.4);

дэлегаваны дзяржаўнай установе «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Расонскага раёна».

Працоўнае месца спецыяліста, адказнага за ажыццяўленне вышэйзгаданых адміністрацыйныхпрацэдур, знаходзіцца па адрасе:

г.п.Расоны, вул.Лапенка, д.19А, II паверх, каб.№10.

Спецыяліст па сацыяльнай рабоце - Пракоф'ева Ірына Фёдараўна.

Рэжым працы: панядзелак, аўторак, серада, пятніца з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00 гадзін; чацвер з 11.00 да 14.00 і з 15.00 да 20.00 гадзін.

Кансультацыі па тэлефоне: 5-04-74.

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь

ад 19.01.2012 №41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамозе»

(Палажэнне аб парадку прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі)

2.33. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе:

2.33.1. штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

- заява па форме, якая зацвярджаецца Міністэрствам працы і сацыяльнай абароны


- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям'і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў - пры яго наяўнасці), даведка аб вызваленні - для асоб, вызваленых з месцаў пазбаўлення волі


- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці)


- пасведчанне аб устанаўленні бацькоўства - для жанчын, якія нарадзілі дзяцей па-за шлюбам, у выпадку, калі бацькоўства ўстаноўлена


- пасведчанне аб заключэнні шлюбу - для асоб, якія знаходзяцца ў шлюбе (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці)


- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу - для асоб, якія скасавалі шлюб


- выпіска з рашэння суда аб усынаўленні    (удачарэнні) - для асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця, не ўказаных у якасці аднаго з бацькоў (бацькоў) дзіцяці ў пасведчанні аб нараджэнні дзіцяці


- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі - для асоб, назначаных апекунамі дзіцяці


- пасведчанне інваліда - для інвалідаў


- пасведчанне дзіцяці-інваліда - для дзяцей-інвалідаў


- працоўная кніжка (пры яе наяўнасці) - для непрацуючых грамадзян і непрацуючых членаў сям'і (выпіска (копія) з працоўнай кніжкі або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць занятасць, - для працаздольных грамадзян)


- звесткі аб атрыманых даходах кожнага члена сям'і за 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для сем'яў (грамадзян), у якіх член сям'і (грамадзянін) звольнены з работы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро,

спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штата работнікаў, - за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя звестак аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат і павышэнняў, дапамог па догляду за інвалідамі I групы або асоб, якія дасягнулі 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна Закону Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З "Аб дзяржаўных дапамогах сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей" (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), якія выплачваюцца і далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасці і сацыяльнай абароне


- дагавор аб падрыхтоўцы спецыяліста з вышэйшай адукацыяй, спецыяліста (працоўнага) з сярэдняй спецыяльнай адукацыяй, рабочага (служачага) з прафесійна-тэхнічнай адукацыяй на платнай аснове - для студэнтаў, якія атрымліваюць адукацыю на платнай аснове з прыцягненнем крэдыту на льготных умовах для аплаты першай вышэйшай адукацыі або за кошт сродкаў юрыдычных асоб, а таксама фізічных асоб, вядучых імі паасобную гаспадарку


- дагавор рэнты і (або) пажыццёвага ўтрымання з утрыманнем - для грамадзян, якія заключылі ўказаны дагавор


- дамова найму жылога памяшкання - для грамадзян, якія здавалі па дамове найму жылое памяшканне на працягу 12 месяцаў, якія папярэднічалі месяцу звароту (для грамадзян, звольненых з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штата работнікаў, - за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту)

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 працоўных дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

- аднаразова - пры прадастаўленні аднаразовай сацыяльнай дапамогі

- ад 1 да 12 месяцаў - пры прадастаўленні штомесячнай сацыяльнай дапамогі

Дакументы і (або) звесткі, якія пры неабходнасці апытваюццаупаўнаважаным органамна працягу 3 працоўных дзён з дня прыёму заявы аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў дзяржаўных органах, іншых арганізацыяхдля ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

 

- даведкі аб займаным у дадзеным населеным пункце жылым памяшканні, месцы жыхарства і складзе сям'і, а ў выпадку, калі члены сям'і не зарэгістраваны па адрасе заяўніка, - даведкі аб займаным у дадзеным населеным пункце жылым памяшканні, месцы жыхарства і складзе сям'і (з указаннем звестак аб месцы іх жыхарства)

- даведка, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, калі запіс аб бацьках дзіцяці праведзена ў адпаведнасці з артыкулам 55 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і

- інфармацыя аб прыналежных грамадзяніну і членам яго сям'і правах на аб'екты нерухомай маёмасці або аб адсутнасці такіх правоў

- дакументы, якія пацвярджаюць атрыманне льгот па аплаце харчавання дзяцей ва ўстановах дашкольнай адукацыі ў памеры іх грашовага эквівалента

- іншыя дакументы, неабходныя для прыняцця рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі

2.33.2. сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

- заява па форме, якая зацвярджаецца Міністэрствам працы і сацыяльнай абароны


- пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу (у дачыненні да дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 14 гадоў - пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу і (або) паўнамоцтвы іх законных прадстаўнікоў)


- пасведчанне інваліда - для інвалідаў I групы


- пасведчанне дзіцяці-інваліда - для дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў, якія маюць IV ступень страты здароўя


- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - пры набыцці падгузнікаў для дзіцяці-інваліда


- дакументы, якія пацвярджаюць выдаткі на набыццё падгузнікаў, устаноўленыя ў адпаведнасці з заканадаўствам, з абавязковым указаннем назвы набытага тавару ў Рэспубліцы Беларусь


- індывідуальная праграма рэабілітацыі, абілітацыі інваліда або індывідуальная праграма рэабілітацыі, абілітацыі дзіцяці-інваліда або заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі дзяржаўнай арганізацыі аховы здароўя аб патрэбнасці ў падгузніках


- пасведчанне на права прадстаўлення інтарэсаў падапечнага, даверанасць, аформленая ў парадку, устаноўленым грамадзянскім заканадаўствам, дакумент, які пацвярджае роднасныя адносіны, - для асоб, якія прадстаўляюць інтарэсы інваліда I групы

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

 

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 працоўных дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

адначасова

Дакументы і (або) звесткі, якія пры неабходнасці запытваюцца упаўнаважаным органамна працягу 3 працоўных дзён з дня прыёму заявы аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў дзяржаўных органах, іншых арганізацыяхдля ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

 

- даведкі аб займаным у дадзеным населеным пункце жылым памяшканні, месцы жыхарства і складзе сям'і - для прадастаўлення сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў дзецям-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў, якія маюць IV ступень страты здароўя.

- звесткі, якія пацвярджаюць, што дзіцяці-інваліду да 18 гадоў, які мае IV ступень страты здароўя, інваліду I групы з прычыны прафесійнага захворвання або працоўнага калецтва не рабілася аплата расходаў на набыццё падгузнікаў за кошт сродкаў абавязковага страхавання ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў

- звесткі аб прадастаўленні (непрадастаўленні) сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў па ранейшым месцы жыхарства заяўніка - пры змяненні месца жыхарства (месца знаходжання) заяўніка

2.33.4. забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця

Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

- заява па форме, якая зацвярджаецца Міністэрствам працы і сацыяльнай абароны

- пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям'і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў - пры яго наяўнасці)


- выпіска з медыцынскіх дакументаў дзіцяці з рэкамендацыямі лекара-педыятра ўчастковага (урача-педыятра, лекара агульнай практыкі) па рацыёне харчавання дзіцяці


- пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці - для асоб, якія маюць дзяцей ва ўзросце да 18 гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прытулак у Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці)


- пасведчанне аб заключэнні шлюбу (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца або прыстанішча ў Рэспубліцы Беларусь, - пры яго наяўнасці)


- копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу або іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям'і, - для няпоўных сем'яў


- выпіска з рашэння суда аб усынаўленні  (удачарэнні) - для асоб, якія ўсынавілі (удачарылі) дзіця, не ўказаных у якасці аднаго з бацькоў (бацькоў) дзіцяці ў пасведчанні аб нараджэнні дзіцяці


- копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі - для асоб, назначаных апекунамі дзіцяці


- копія рашэння суда аб прызнанні бацькоўства, або пасведчанне аб устанаўленні бацькоўства (у выпадку, калі бацькоўства ўстаноўлена або прызнана ў судовым парадку), або даведка аб запісе акта аб нараджэнні (у выпадку, калі бацькоўства прызнана ў добраахвотным парадку)


- выпіска (копія) з працоўнай кніжкі ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць занятасць працаздольнага бацькі ў поўнай сям'і або працаздольнай асобы, з якой маці не складаецца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна пражывае і вядзе агульную гаспадарку


- дамова найму жылога памяшкання - для грамадзян, якія здавалі па дамове найму жылое памяшканне на працягу 12 месяцаў, якія папярэднічалі месяцу звароту (для грамадзян, звольненых з працы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі, спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро, спыненай дзейнасці

філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штата работнікаў, - на працягу 3 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту)


- дагавор рэнты і (або) пажыццёвага ўтрымання з утрыманнем - для грамадзян, якія заключылі ўказаны дагавор


- звесткі аб атрыманых даходах кожнага члена сям'і за 12 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту (для сем'яў, у якіх працаздольны бацька (працаздольная асоба, з якой маці не заключаецца ў зарэгістраваным шлюбе, але сумесна пражывае і вядзе агульную гаспадарку) звольнены з работы (службы) у сувязі з ліквідацыяй арганізацыі;  спыненнем дзейнасці індывідуальнага прадпрымальніка, натарыуса, які ажыццяўляе натарыяльную дзейнасць у натарыяльным бюро,

спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штата работнікаў, - за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя звестак аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат і павышэнняў, дапамог па догляду за інвалідамі I групы або асоб,  якія дасягнулі 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна Закону Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З "Аб дзяржаўных дапамогах сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей" (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), якія выплачваюцца і далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасці і сацыяльнай абароне, - за выключэннем сем'яў пры нараджэнні і  выхоўванні двайнят або больш дзяцей

Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

бясплатна

Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 працоўных дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі

Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

на кожныя 6 месяцаў да дасягнення дзіцем узросту двух гадоў

Дакументы і (або) звесткі, якія пры неабходнасці запытваюцца упаўнаважаным органамна працягу 3 працоўных дзён з дня прыёму заявы аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў дзяржаўных органах, іншых арганізацыяхдля ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры

- даведкі аб займаным у дадзеным населеным пункце жылым памяшканні, месцы жыхарства і складзе сям'і

- даведка, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, калі запіс аб бацьках дзіцяці праведзена ў адпаведнасці з артыкулам 55 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і

- інфармацыя аб прыналежных грамадзяніну і членам яго сям'і правах на аб'екты нерухомай маёмасці або аб адсутнасці такіх правоў

- звесткі аб адсутнасці факта забеспячэння прадуктамі харчавання дзіцяці па месцы рэгістрацыі аднаго з бацькоў (пры рэгістрацыі бацькоў па розных адрасах)

- іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця

     

            Заяўнік пры падачы заявы мае права самастойна прадставіць дакументы і (або) звесткі, запытаныя пры неабходнасці упаўнаважаным органам на працягу 3 працоўных дзён з дня прыёму заявы аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў дзяржаўных органах, іншых арганізацыях для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры.

ПРА ПАРАДКУ ПРАДАСТАЎЛЕННЯ ДЗЯРЖАЎНАЙ АДРАСНОЙ САЦЫЯЛЬНАЙ ДАПАМОГІ