Рашэннем Расонскага райвыканкама ад 05.06.2020 №316 паўнамоцтвы па прыёме, падрыхтоўцы да разгляду заяў зацікаўленых асоб і (або) выдачы адміністрацыйных рашэнняў пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур пункта 2.33 пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаных Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 №200, "прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе":
- штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог (пп.2.33.1);
- сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў (пп.2.33.2);
- забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця (пп.2.33.4);
дэлегаваны дзяржаўнай установе «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Расонскага раёна».
Працоўнае месца спецыяліста, адказнага за ажыццяўленне вышэйзгаданых адміністрацыйныхпрацэдур, знаходзіцца па адрасе:
г.п.Расоны, вул.Лапенка, д.19А, II паверх, каб.№10.
Спецыяліст па сацыяльнай рабоце - Пракоф'ева Ірына Фёдараўна.
Рэжым працы: панядзелак, аўторак, серада, пятніца з 8.00 да 13.00 і з 14.00 да 17.00 гадзін; чацвер з 11.00 да 14.00 і з 15.00 да 20.00 гадзін.
Кансультацыі па тэлефоне: 5-04-74.
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь
ад 19.01.2012 №41 «Аб дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамозе»
(Палажэнне аб парадку прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі)
2.33. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў выглядзе: |
||
2.33.1. штомесячнай і (або) аднаразовай сацыяльных дапамог |
||
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заява па форме, якая зацвярджаецца Міністэрствам працы і сацыяльнай абароны
спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штата работнікаў, - за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя звестак аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат і павышэнняў, дапамог па догляду за інвалідамі I групы або асоб, якія дасягнулі 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна Закону Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З "Аб дзяржаўных дапамогах сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей" (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), якія выплачваюцца і далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасці і сацыяльнай абароне
|
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 працоўных дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі |
|
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
- аднаразова - пры прадастаўленні аднаразовай сацыяльнай дапамогі - ад 1 да 12 месяцаў - пры прадастаўленні штомесячнай сацыяльнай дапамогі |
|
Дакументы і (або) звесткі, якія пры неабходнасці апытваюццаупаўнаважаным органамна працягу 3 працоўных дзён з дня прыёму заявы аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў дзяржаўных органах, іншых арганізацыяхдля ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
- даведкі аб займаным у дадзеным населеным пункце жылым памяшканні, месцы жыхарства і складзе сям'і, а ў выпадку, калі члены сям'і не зарэгістраваны па адрасе заяўніка, - даведкі аб займаным у дадзеным населеным пункце жылым памяшканні, месцы жыхарства і складзе сям'і (з указаннем звестак аб месцы іх жыхарства) - даведка, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, калі запіс аб бацьках дзіцяці праведзена ў адпаведнасці з артыкулам 55 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і - інфармацыя аб прыналежных грамадзяніну і членам яго сям'і правах на аб'екты нерухомай маёмасці або аб адсутнасці такіх правоў - дакументы, якія пацвярджаюць атрыманне льгот па аплаце харчавання дзяцей ва ўстановах дашкольнай адукацыі ў памеры іх грашовага эквівалента - іншыя дакументы, неабходныя для прыняцця рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі |
|
2.33.2. сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў |
||
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заява па форме, якая зацвярджаецца Міністэрствам працы і сацыяльнай абароны
|
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 працоўных дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі |
|
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
адначасова |
|
Дакументы і (або) звесткі, якія пры неабходнасці запытваюцца упаўнаважаным органамна працягу 3 працоўных дзён з дня прыёму заявы аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў дзяржаўных органах, іншых арганізацыяхдля ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
- даведкі аб займаным у дадзеным населеным пункце жылым памяшканні, месцы жыхарства і складзе сям'і - для прадастаўлення сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў дзецям-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў, якія маюць IV ступень страты здароўя. - звесткі, якія пацвярджаюць, што дзіцяці-інваліду да 18 гадоў, які мае IV ступень страты здароўя, інваліду I групы з прычыны прафесійнага захворвання або працоўнага калецтва не рабілася аплата расходаў на набыццё падгузнікаў за кошт сродкаў абавязковага страхавання ад няшчасных выпадкаў на вытворчасці і прафесійных захворванняў - звесткі аб прадастаўленні (непрадастаўленні) сацыяльнай дапамогі для кампенсацыі затрат на набыццё падгузнікаў па ранейшым месцы жыхарства заяўніка - пры змяненні месца жыхарства (месца знаходжання) заяўніка |
|
2.33.4. забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця |
||
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- заява па форме, якая зацвярджаецца Міністэрствам працы і сацыяльнай абароны - пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка і членаў яго сям'і (для непаўналетніх дзяцей ва ўзросце да 14 гадоў - пры яго наяўнасці)
філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штата работнікаў, - на працягу 3 месяцаў, якія папярэднічаюць месяцу звароту)
спыненнем дзейнасці філіяла, прадстаўніцтва або іншага адасобленага падраздзялення арганізацыі, размешчаных у іншай мясцовасці, скарачэннем колькасці або штата работнікаў, - за 3 месяцы, якія папярэднічаюць месяцу звароту), акрамя звестак аб памерах пенсій з улікам надбавак, даплат і павышэнняў, дапамог па догляду за інвалідамі I групы або асоб, якія дасягнулі 80-гадовага ўзросту, дапамог, што выплачваюцца згодна Закону Рэспублікі Беларусь ад 29 снежня 2012 г. № 7-З "Аб дзяржаўных дапамогах сем'ям, якія выхоўваюць дзяцей" (за выключэннем дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці, і дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці), якія выплачваюцца і далучаюцца да матэрыялаў справы органамі па працы, занятасці і сацыяльнай абароне, - за выключэннем сем'яў пры нараджэнні і выхоўванні двайнят або больш дзяцей |
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
бясплатна |
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
5 працоўных дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый - 5 працоўных дзён пасля атрымання апошняга дакумента, неабходнага для прадастаўлення дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі |
|
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
на кожныя 6 месяцаў да дасягнення дзіцем узросту двух гадоў |
|
Дакументы і (або) звесткі, якія пры неабходнасці запытваюцца упаўнаважаным органамна працягу 3 працоўных дзён з дня прыёму заявы аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў дзяржаўных органах, іншых арганізацыяхдля ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
- даведкі аб займаным у дадзеным населеным пункце жылым памяшканні, месцы жыхарства і складзе сям'і - даведка, якая змяшчае звесткі з запісу акта аб нараджэнні, калі запіс аб бацьках дзіцяці праведзена ў адпаведнасці з артыкулам 55 Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб шлюбе і сям'і - інфармацыя аб прыналежных грамадзяніну і членам яго сям'і правах на аб'екты нерухомай маёмасці або аб адсутнасці такіх правоў - звесткі аб адсутнасці факта забеспячэння прадуктамі харчавання дзіцяці па месцы рэгістрацыі аднаго з бацькоў (пры рэгістрацыі бацькоў па розных адрасах) - іншыя дакументы і (або) звесткі, неабходныя для забеспячэння прадуктамі харчавання дзяцей першых двух гадоў жыцця |
|
Заяўнік пры падачы заявы мае права самастойна прадставіць дакументы і (або) звесткі, запытаныя пры неабходнасці упаўнаважаным органам на працягу 3 працоўных дзён з дня прыёму заявы аб прадастаўленні дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі ў дзяржаўных органах, іншых арганізацыях для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры.
ПРА ПАРАДКУ ПРАДАСТАЎЛЕННЯ ДЗЯРЖАЎНАЙ АДРАСНОЙ САЦЫЯЛЬНАЙ ДАПАМОГІ