Режим работы
Рэжым работы
  • пн
  • вт
  • ср
  • чт
  • пт
  • сб
  • вс
8:00-13:0014:00-17:00

Прыём зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб c 8.00

Аддзяленне першаснага прыёму, аналізу інфармавання і прагназавання

Загадчык аддзялення - Бульбянова Алена Паўлаўна

тэлефон 52804

Адрас: г.п. Расоны, вул. Лапенко, 19а, II паверх, кабінет №13

Электронны адрас: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду.

Рэжым працы:

панядзелак-пятніца

08.00 - 13.00

14.00 - 17.00

Мэта і задачы дзейнасці аддзялення:

аддзяленне прызначана для першаснага прыёму, кансультавання грамадзян, выяўлення і ўліку грамадзян, якія маюць патрэбу ў сацыяльным абслугоўванні, рэалізацыі іх правоў, устаноўленых заканадаўствам, правядзення аналізу і прагназавання рэальнай і перспектыўнай патрэбнасці ў сацыяльным абслугоўванні, інфармаванні грамадзян аб паслугах, якія аказваюцца Цэнтрам.

Напрамкі работы:

  • аказанне грамадзянам, якія знаходзяцца ў цяжкай жыццёвай сітуацыі кансультатыўна-інфармацыйных і сацыяльна-пасрэдніцкіх паслуг;
  • першасны прыём грамадзян, выяўленне наяўных у грамадзян патрэбаў ў сацыяльных паслугах, накіраванне грамадзян у адпаведныя аддзялення цэнтра;
  • кансультаванне грамадзян па пытаннях атрымання розных відаў паслуг у цэнтры;
  • стварэнне і актуалізацыя банкаў даных ветэранаў Вялікай Айчыннай вайны, ветэранаў баявых дзеянняў на тэрыторыі іншых дзяржаў, асоб, якія пацярпелі ад наступстваў войнаў, адзінокіх пажылых людзей, інвалідаў III-III групы, маладых інвалідаў, асоб з ліку дзяцей-сірот і дзяцей, якія засталіся без апекі бацькоў і інш .;
  • абследаванне матэрыяльна-бытавога становішча сацыяльна неабароненых катэгорый грамадзян; - інфармаванне насельніцтва аб паслугах, якія аказваюцца цэнтрам, у тым ліку праз сродкі масавай інфармацыі, а таксама выданне памятак, бюлетэняў і іншых інфармацыйных матэрыялаў па пытаннях сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва; - складанне і аналіз ведамаснай і іншай справаздачнасці, аналітычных матэрыялаў па пытаннях дзейнасці Цэнтра; - прыём і падрыхтоўка дакументаў на выплату матэрыяльнай дапамогі з Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва;
  • прыём і падрыхтоўка дакументаў грамадзян пажылога ўзросту і інвалідаў для прыняцця іх на пастаяннае або часовае пражыванне ў аддзяленні кругласутачнага знаходжання, дамы-інтэрнаты вобласці; - прыём і падрыхтоўка дакументаў грамадзян на забеспячэнне тэхнічнымі сродкамі сацыяльнай рэабілітацыі; - выдача тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі; - аказанне паслугі памочніка па суправаджэнні (для інвалідаў 1 групы з парушэннямі апорна-рухальнага апарата і (або) па зроку); - ажыццяўленне дзейнасці па прыцягненню ад арганізацый розных формаў уласнасці і фізічных асоб сродкаў на аказанне дапамогі грамадзянам, якія знаходзяцца ў цяжкай жыццёвай сітуацыі;
  • арганізацыя працы тэлефона «Гарачая лінія» для экстранага звароту грамадзян у Цэнтр;
  • кантроль выканання мерапрыемстваў, якія тычацца рамонту печаў, электраправодкі, устаноўкі АПА;
  • кантроль выканання мерапрыемстваў дзяржаўных праграм;